HoReCa Service OÜ alustas tegevust 2002. aasta novembris Pärnu kontor-lao avamisega. Tänu asutajate pikaajalisele kogemusele puu-ja köögiviljaturul võeti vastu strateegiline otsus keskenduda vaid HoReCa (hotellid, restoran, catering) niši teenindamisele.
HoReCa turusegmenti sisenemiseks andis eelise tõsiasi, et 2002. aasta lõpuks ei olnud sellele sektorile suunatud ettevõtted veel täielikult välja kujunenud. Konkurentidele oli HoReCa sektori teenindamine põhitegevuse kõrvalharuks ning selle osa arendamisele ei pööratud piisaval määral tähelepanu. See andis asutajatele võimaluse alustada riskantse, kuid suurte võimalustega ettevõtlusvormi arendamist.
Esmasteks eesmärkideks püstitati 30-protsendilise turuosa hõivamine hulgimüüjatest konkurentide arvelt ning üle-eestilise müügivõrgustiku loomine. HoReCa Service’ile loodi kaubamärk ja väline kuvand, et ettevõtte eesmärke vastavalt tema suunitlusele toetada ja konkurentidest eristada.
Toodete kvaliteedi ja võimalikult laia sortimendi tagamiseks alustati koostööd Eesti puu- ja köögiviljakasvatajate ja hulgimüüjatega. Turu hõivamist alustati Pärnust, kus saavutati kiirelt klientide poolehoid, stabiilsed tellimused ning rahavoog, mis andis asutajatele suurema kindluse ning võimalused edasiseks arenguks.
Pärnu turu hooajalisus ja sõltuvus suvisest turismist ajendas ettevõtet uusi arenguvõimalusi otsima. 2003. aasta eesmärgiks sai Tartu turule sisenemine ning Tartu filiaal avati juba sama aasta mais. Tartu HoReCa turg oli atraktiivne eelkõige sügisest kevadeni, mil üliõpilaselu on aktiivseim ning tänu sellele ka toitlustussektori müügikäibed suuremad. Selline sihtturg ning võimalused sobisid ettevõtte arengusuunaga ideaalselt. Tartu turu teenindamiseks kasutati samu hankekanaleid ja müügipõhimõtteid. Loodi kohapealne vaheladu, värvati müügimeeskond ning klientide mugavamaks teenindamiseks hangiti vajalikud transpordivahendid.
2003. aasta suvel alustati ettevalmistusi atraktiivseimale Tallinna turule sisenemiseks. Võrreldes teiste piirkondadega, kus konkurents HoReCa segmendis oli väike või olematu, tegelesid konkurendid Tallinnas klientide teenindamise arendamisega tõsisemalt. Arvestades ettevõtte investeerimisvõimalusi oli Tallinna turule tulek üsna riskantne samm. Halvima stsenaariumi puhul ei suutnuks Pärnu ja Tartu filiaalid Tallinna esinduse halduskulusid katta ning tehtud investeeringuid kohe tagasi teenima panna. Selline olukord tähendanuks ettevõtte tegevuse lõpetamist.
Tallinnas alustati tegevust renditud laoruumides ja kontor avati 2003. aasta novembris. Tallinna kontori avamine tekitas turul tõsise vastasseisu. Kiirelt reageerinud konkurentide esmane samm oli hindade alandamine. HoReca Service püsis vaatamata esimese poolaasta keerulisele olukorrale oma seatud strateegia juures, pakkudes kõrgemat hinda, kuid lisaväärtusena kvaliteetsemat ning paindlikumat teenust.
Tallinna nõudlikumate klientide rahulolu saavutamiseks tuli korrigeerida hankekanaleid ning sestap alustati koostööd välishankijatega Soomest ja Hollandist. Kaupade import tagas soodsa keskkonna turu hõivamiseks. Stabiilsed tarned, sõltumatus kohalikest hulgimüüjatest, konkurentsivõimelised hinnad, sortimendi laienemine ja teenuse kvaliteedi tõus kiirendasid ettevõtte arengut ning viimistlesid firma olemust.